متخصص زنان در شهرری

متخصص زنان در شهرری : منظور از متخصص زنان ، فردی است که توانایی تشخیص و درمان بیماری‌ های مربوط به زنان را داشته باشد ، علاوه بر موارد ذکر شده متخصص زنان در زمینه‌ زایمان ( زایمان طبیعی و سزارین ) ، درمان نازایی و غیره نیز فعالیت می کند ؛ به همین علت متخصص زنان نقش مهمی در سلامت بانوان ایفا می کند.

پزشک متخصص زنان ، با افزایش آگاهی بانوان در رابطه با نکات و مراقبت های زنان سبب کاهش انواع بیماری و سرطان های شایع زنان در سطح جامعه می شود .

متخصص زنان در شهرری

انتخاب بهترین متخصص زنان

بیمارانی که با پزشک متخصص زنان شهر خود آشنایی ندارند ، می توانند به جستجو در اینترنت پرداخته و از این طریق با یک سری از متخصصان زنان آشنایی پیدا کنند ؛ مراجعه به سایت و اینستاگرام پزشکان نیز کمک شایانی به افزایش آگاهی بیماران نسبت به آن ها می کند.

بانوانی که محل سکونت آنان شهرری می باشد ، می توانند به مطب دکتر لیلا سعیدی ، جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی واقع در شهرری مراجعه کنند.

سن مراجعه به پزشک متخصص زنان

تمامی بانوان اعم از مجرد و متاهل باید در رده سنی ۲۰ الی ۷۰ سالگی ، به طور منظم حداقل سالی یک بار جهت چکاپ و انجام آزمایشات سلامت به متخصص زنان مراجعه کنند ؛ زیرا امروزه در سراسر دنیا شاهد افزایش قابل توجه انواع بیماری های زنان هستیم ؛ بنابراین مراجعه منظم به پزشک متخصص زنان ، می تواند باعث از سرعت بروز و پیشرفت این بیماری ها جلوگیری کند.

در صورتی که بانوان هر گونه علائم غیر طبیعی در ناحیه تناسلی خود مشاهده کردند ، باید سریعا به پزشک زنان مراجعه کنند ، زیرا احتمال اینکه بروز هر گونه علائم نشانه ای از ایجاد و پیشرفت یک بیماری خطرناک باشد ، وجود داشته و بسیار زیاد است .

فعالیت پزشک زنان

وسعت فعالیت پزشک متخصص زنان ، بسیار گسترده می باشد ؛ چرا که آن ها با توجه به آموزشاتی که دیده اند توانایی فعالیت زمینه های مختلف را دارند ، برخی از فعالیت های پزشک متخصص زنان شامل تشخیص و درمان بیماری های زنان ، درمان بیماری های بلوغ ، درمان بی اختیاری ادرار ، درمان کیست تخمدان ، درمان فیبروم ، درمان نازایی ، درمان نامنظمی چرخه قاعدگی ، مراقبت های بارداری ، یائسگی و غیره می باشد .

13 + چهارده =